Thursday, January 21, 2010

Tahniah Warga Baru SPI: j-QAF Padang Terap Kehilangan .....


21 Januari - Hari ini rasmilah Ustaz Nadzhari bin Mahmud menerima memo dan melaporkan diri di Sektor Pendidikan Islam, JPN Kedah sebagai Penolong Pengarah (Pengurusan Akademik) Unit Pengurusan Institusi Pendidikan Agama, SPI menggantikan tempat Puan Hajjah Napisah binti Salleh yang bertukar ke Unit Opersai Dakwah sebagai Penolong Pengarah Pengurusan (Perkembangan Syiar Islam) menggantikan Ustaz Mohd Shauqi Ismail yang beralih ke Jawatan Penolong Pengarah Kanan Pendidikan Islam Teras(Menengah) menggantikan Tuan Haji Mohd Rushdan yang melanjutkan pelajaran.

Kepada ketiga-tiga pegawai tersebut, diucapkan selamat bertugas dan selamat menempuh perjawatan baru. Kesediaan tuan/puan menerima perjawatan tersebut akan melancarkan lagi perjalanan pengurusan Pendidikan Islam dan syiar Islam di sekolah-sekolah seluruh Kedah.

Bagi saya dan rakan-rakan yang terus menguruskan Program j-QAF di negeri ini dengan rasa bangga mengucapkan tahniah dan selamat maju jaya. Untuk Ustaz Nadzhari diucapkan selamat bertugas dan terima kasih di atas segala sumbang bakti dan keringat serta perahan idea dan kudrat yang telah Tuan berikan untuk memantapkan Pendidikan Islam melalui program j-QAF di daerah Padang Terap Pendang dan Kedah amnya. Tahniah dan selamat bertugas.

No comments:

Post a Comment