Tuesday, February 9, 2010

Mesyuarat Penambahbaikan Unjuran Guru-Guru P. Islam Program j-QAF , BPI dan Bahagian Pengurusan Sumber Manusia (BPSM), KPM Bersama SPI, JPN

9 Feb - Mesyuarat bermula jam 9.00 pagi di bilik mesyuarat Dahlia BTPN dipengerusikan oleh Tuan Ketua Sektor, SPI, JPN Kedah Puan Hajjah Zainab bin Md Saman. Mesyuarat anjuran BPI melibatkan 4 negeri Kedah, Perlis, Pulau Pinang dan Perak disertai oleh Pen. Pengarah j-QAF. Wakil BPI, KPM disertai oleh Ketua Unit Hal Ehwal Guru, Ustazah Farhana binti Abdul Rashid, Pen. Pengarah Hak Ehwal Perjawatan Guru j-QAF Tuan Haji Nahwiuddin bin Abdul Manaf dan Penolong Pengarah Data dan Maklumat, Ustaz Zambri bin Awang dan Wakil Cawangan dasar dan Perancangan Sumber Manusia, KPM Encik Idris.




Mesyuarat menyentuh banyak perkara berhubung dengan norma perjawatan dan unjuran perjawatan guru j-QAF sehingga 2015. Semoga unjuran perjawatan guru j-QAF akan dapat disempurnakan bagi melancarkan perjalanan pelaksanaan program j-QAF di seluruh negara. Ia juga akan dapat mengatasi kekangan waktu P&P yang semakin bertambah kepada semua guru yang terlibat dengan pelaksanaan program j-QAF . Sama-samalah kita berdoa agar perjawatan guru j-QAF akan dapat ditangani dalam tempoh waktu yang singkat ini.

No comments:

Post a Comment