Saturday, July 18, 2009

Berlabuhnya Tirai Pemantauan Bersepadu Sekolah-Sekolah Pelaksanaan Program j-QAF Kohort 2005/2006 Daerah Padang Terap Pendang 2009.

15-16Julai- Alhamdulillah Pemantauan Bersepadu SK Program j-QAF Kohort 2005 dan 2006 daerah Padang Terap Pendang berakhir pada petang khamis 16Julai 2009. Di sini saya dengan rasa penuh syukur mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua pegawai yang terlibat dalam siri pemantauan pelaksanaan program j-QAF di daerah Padang Terap.

Ribuan terima kasih juga ditujukan kepada Pegawai Khas j-QAF Daerah Padang Terap Pendang, Ustaz Nazdhari, Penyelia Pendidikan Islam PTP Ustaz Shabudin dan Ustaz Fauzi. Tidak lupa juga kepada semua Guru Besar dan Penolong Kanan Pentadbiran dan GPI serta GPI Program j-QAF yang terlibat secara langsung dan tidak secara langsung dalam membantu pegawai-pegawai yang melakukan pemantauan di sekolah terlibat.Segala sumbangan idea dan buah fikiran tuan puan ke arah membantu memantapkan pelaksanaan perjalanan semua bentuk model p&p dan kokurikulum di sekolah tuan puan adalah satu tanggungjawab dan sumbangan ke arah memantapkan Pendidikan Islam di negeri ini. Semoga pemantauan kali ini akan dapat menjadikan pelaksanaan program j-QAF di negeri ini lebih mantap dan berada di atas landasan dasar yang telah ditetapkan. Insyaallah hasil rumusan secara keseluruhan pemantauan pelaksanaan program j-QAF bagi daerah PTP ini akan dibentang dan dibahaskan pada minggu hadapan dan seterusnya akan dipamerkan di dalam blog ini kemudiannya untuk kepentingan bersama.

No comments:

Post a Comment