Sunday, August 2, 2009

Pemantauan SK Program j-QAF Kohort 2005 Daerah Kota Setar


28 Julai- Pemantauan kali ini bermula pada 28 hingga 30 Julai 2009. Sekolah terlibat diharap telah pun persediaan untuk menerima kunjungan pegawai-pegawai dari UPI dan SPI melibatkan 24 buah sekolah programj-QAF kohort 2005. Seramai 20 orang telah disenaraikan dan mereka dipecahkan kepada empat kumpulan untuk bertanggungjawab membuat pemantauan ke dua buah sekolah pada setiap hari pemantaun dilakukan.

Hasil dapatan akan dibuat rumusan dalam satu mesyuarat khas berhubung dengan pemantauan tersebut. Laporan pemantauan akan dikeluarkan dan jika perlu tindakan susulan dalam tempoh masa terdekat akan dilakukan semula kepada sekolah-sekolah yang perlu.

Terima kasih diucapkan kepada semua pegawai yang telah menyumbang tenaga dan buah fikiran dalam pemantauan tersebut. Tidak lupa juga ucapan terima kasih ditujukan kepada semua pentadbir sekolah yang menerima kunjungan pegawai-pegawai yang telah ditugaskan ke sekolah tuan-tuan. Kepada semua Guru Pendidikan Islam dan Guru Pendidikan Islam Program j-QAF diucapkan ribuan terima kasih di atas persdiaan tuan/puan untuk mlakukan persembahan yang terbaik dalam proses P&P pada hari-hari pemantauan tersebut. Jika hari itu persembahan P&P anda yang terbaik , tingkatkan supaya ia lebih cemerlang dan memberi bekas dan kesan yang mendalam kepada anak-anak didik tuan/puan. Jika ada yang menerima teguran dan cadangan, maka lakukanlah terus tanpa teragak-agak. Jika hari ini anda tidak berubah untuk kecemerlangan kerjaya dan kecemerlangan penyampaian ilmu pada anak-anak murid anda, bila lagi waktu yang sesuai dan terbaik untuk itu semua.

Akhir sekali sekalung terima kasih kepada Pegawai Khas j-QAF;Ustaz Dziauddin dan pegawai di UPI Kota Setar yang telah banyak bersusah payah menyusun jadual dan membuat hubungan antara semua pegawai dan pentadbir sekolah bagi mengatur segala pergerakan untuk menjayakan siri pemantauan pada kali ini. Segala kekurangan harap dimaafi.

No comments:

Post a Comment