Monday, November 9, 2009

Mesyuarat Pertukaran GPI dan GPI j-QAF Antara Daerah Peringkat Negeri Kedah 2009 & Mahrajan j-QAF PPD Kota Setar

9Nov-Mahrajan j-QAF PPD Kota Setar telah berlangsung dengan jayanya di SK Taman Uda, Alor Star. Tahniah kepada PK j-QAF Ustaz Dziauddin yang bertungkus lumus membuat persediaan acara dan segala urusan yang berkaitan bersama ajknya.

Majlis penutupan rasmi Mahrajan j-QAF PPD Kota Setar telah disempurnakan oleh Tuan Haji Menteri bin Abdullah , Pegawai Pelajaran Daerah Kota Setar di dewan terbuka SK Taman Uda. Johan Keseluruhan Mahrajan j-QAF tahun 2009 telah di sndang oleh PKG Langgar. Tahniah diucapkan, semua acara berjalan lancar dilokasi dan tamat mengikut masa yang dirancang. Semoga segala usaha dan keringat semua yang menguruskan perjalanan acara dan majlis penutupan rasmi Mahrajan j-QAF daerah Kota Setar mendapat rahmat dari Allah Ta'ala.


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

8Nov_ Mesyuarat berlangsung di bilik mesyuarat SMKA Baling. Dihadiri Tuan Ketua Sektor, Ustazah Hajjah Zainab bin Md Saman, Ustaz Ismail Yahya dan wakil semua pegawai UPI, PPD dari semua daerah. Pertimbangan dan ketelitian dalam membuat keputusan serta mengikut dasar yang ditetapkan oleh KPM dan keperluan perkhidmatan adalah fokus utama yang diguna pakai dalam membuat sebarang keputusan terhadap sesuatu permohonan.

Mesyuarat selesai pada jam 3.00 petang
Terbitkan Catatan

No comments:

Post a Comment