Thursday, May 14, 2009

Mesyuarat Pengurusan SPI dan UPI Kali ke 2/2009

14Mei- Semalam setelah tiba dari KLIA , saya sempat ke Pulau Pinang untuk menghadiri mesyuarat Pengurusan SPI,UPI Kali Ke 2/2009. Dalam hujan renyai-renyai,mandu kereta kecil di lebuhraya dan jambatan Pulau Pinang serta merayau-rayau di Batu Feringgi mencari Berjaya Hotel yang tak jelas kelihatan dalam samar malam menjadi pengalamanku untuk membuang masa. Akhirnya dibantu teman-teman setia Ust. Dzia, Ust.Nadzhari dan Ust.Mokhtar saya selamat sampai ke dewan mesyuarat jam 9.10 malam. Perbincangan sedang hangat berjalan diselang seli dengan pembentanagan aktiviti.

Pagi tadi saya sempat membuat laporan hasil Mesyuarat Penyelarasan Aktiviti Dakwah j-QAF dan beberapa perkara berkaitan amanat Tuan Pengarah dan Timbalan Pengarah Operasi Dakwah. Alhamdulillah hajat tertunai jua apabila beberapa isu telah dapat diputuskan dengan jayanya.

Selepas membuat laporan, dengan izin pengerusi, Tuan Ketua Sektor saya dan semua pegawai yang menguruskan program j-QAF beredar meninggalkan majlis untuk megadakan mesyuarat ringkas dan penting untuk tindakan pelaksanaan j-QAF didaerah dalam tempoh terdekat. Al-Hamdulillah, mesyuarat ringkas dapat diselesaikan dengan baik dan ada beberapa perkara yang tak sempat dibincangkan telah ditunda ke 17/5 di PKG Ayer Hitam, InsyaAllah.
kalau dah memang berbakat, sentiasa bunga menghasilkan buahnya.
Tahniah Ust Mutalib

Selesai majlis penyampaian hadiah kepada jaguh-jaguh bowling dari SPI dan UPI, majlis penangguhan mesyuarat kali ini sempurna dilaksanakan oleh Tuan Ketua Sektor ke satu tarikh yang akan ditentukan kemudiannya. Semua pegawai dari SPI dan UPI beredar dari Berjaya Hotel membawa hasil mesyuarat untuk tindakan dalam tugas masing-masing. Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment