Sunday, May 17, 2009

Mesyuarat Penyelarasan Bahan Ujian Pencapaian Jawi Program j-QAF 6 Bulan Pertama Peringkat Negeri Kedah Kali 1/2009

17 Mei- Pagi ini satu mesyuarat telah diadakan di PKG Ayer Hitam, membincangkan perkara-perkara yang berkaitan dengan bahan ujian pencapaian murid j-QAF seluruh Kedah. Selain itu terdapat isu-isu lain juga diberi perhatian dalam mesyuarat tersebut seperti Taklimat e-Pelaporan , permohonan dalam negeri GPI program j-QAF, Data keperluan guru semasa, pemantauan bersepadu program j-QAF ke daerah yang belum dipantau dan tindakan susulan pemantauan ke daerah yang telah dipantau serta laporan-laporan pelaksanaan program j-QAF yang perlu dikemaskinikan oleh guru dan pegawai dari semasa ke semasa.



Semua pegawai menghadiri mesyuarat tersebut dan sumbang-saran yang memberansangkan telah memenuhi ruang perbincangan yang sedia terbentang. Semoga hasil mesyuarat hari ini akan dapat melancarkan perjalanan pelaksanaan program j-QAF di negeri Kedah. Mesyuarat berakhir jam 4.35 petang tanpa waktu rehat tengahari yang panjang pada hari ini.





Terima kasih diucapkan kepada pegawai-pegawai PKG Ayer Hitam yang sedia membantu bagi melancarkan perjalanan mesyuarat pada hari ini. Amiin....

No comments:

Post a Comment