Tuesday, March 17, 2009

Tahniah ! Semoga Berbahagia Dunia Akhirat

Jitra 17 Mac- Tahniah diucapkan kepada sahabat kita Ustaz Ismail Aziz yang telah selamat melangsungkan pernikahan dengan pasangannya Napisah Bt Hj. Hussin pada 14Mac lalu (di Marang) dan majlis meraikan perkahwinannya pada hari ini di Kg.Paya Keriang Menyabung, Jitra.
sama cantik sama padan,bagai pinang dibelah dua

Meriah betui kendurinya hari ni. Ramai rakan taulan yang berkunjung menjamu selera. Macam biasa lah sahabat kita ni , mesra dan melawak tak kering gusi dibuatnya. Ada yang sampai tersedak-sedak dan jatuh balik daging yang nak masuk ke mulut. Kita doakan beliau berbahagia dan lepas ni semua tugasan di sekolah bertambah mantop. Performance-nya akan semakin terserlah dan sumbangannya bertambah-tambah untuk sekolah, daerah dan negeri. Begitulah hidup ini .... bila mudah mesra dengan orang lain, tak berkira sangat dan ringan tulang, asal saja minta tolong pasti sampai, maka ramailah sahabat-sahabat dan orang kampung yang berkunjung tiba dan memeriahkan suasana.
sentiasa mesra

Semoga kehebatan sahabat kita bertambah-tambah hebat untuk j-QAF. Tapi pasai bab bola tak upaya juga sahabat kita ni, kalau lintas stadium, asal lampu cerah saja, dia dah tak boleh nak melangkah dah... Pesanan saya , jangan kerna bola isteri ditinggal-tinggalkan keseorangan. Selamat Pengantin Baru !

No comments:

Post a Comment